Jesień to wyjątkowa pora roku, której dary stają się materiałem przyrodniczym, służącym do wielu zadań dydaktycznych. Dlatego też dzieci z oddziału przedszkolnego nie próżnowały przez ten czas. Ostatnie dwa miesiące były dla nich okazją do wykonania wielu ciekawych zadań:
dzieci wspólnymi siłami stworzyły kącik przyrodniczy, gromadząc w nim przyniesione do przedszkola skarby, takie jak: kasztany, żołędzie, kolorowe liście, dynie itp.,
korzystały z pogody aktywnie spędzając czas na świeżym powietrzu, obserwując przy tym zachodzące w przyrodzie zmiany,
️ stymulowały zmysły nie tylko dotyku, ale również wzroku, słuchu i węchu, poprzez przejście do ścieżce sensorycznej. Aktywność ta ma bardzo duże znaczenie dla rozwoju dziecka – usprawnia motorykę dużą, poprawia równowagę oraz koordynację ruchową,
wykonywały różnorodne pracę plastyczne z wykorzystaniem zebranych przez dzieci materiałów przyrodniczych, rozwijając swoją kreatywności i inwencję twórczą,
dzieliły wyrazy na sylaby, przygotowując się jednoczenie do nauki czytania,
wykorzystywały zgromadzone kasztany i żołędzie jako liczmany do przeliczania elementów w zbiorze oraz określania ich liczebności. Przedszkolaki tworzyły z nich również wzory, układanki i cyfry, rozwijając przy tym logiczne myślenie i orientację przestrzenną.
{"remix_data":[],"remix_entry_point":"challenges","source_tags":[],"origin":"unknown","total_draw_time":0,"total_draw_actions":0,"layers_used":0,"brushes_used":0,"photos_added":0,"total_editor_actions":{},"tools_used":{},"is_sticker":false,"edited_since_last_sticker_save":false,"containsFTESticker":false}