Uczniowie klas 4, 5, 6a i 6b w trakcie lekcji języka polskiego tworzyli swoje własne gry planszowe, które stały się podsumowaniem pracy z lekturami. Klasa 4 zajęła się „Przygodami Tomka Sawyera”, klasa 5 – „Tajemniczym ogrodem”, natomiast klasy 6 – „Skrzynią Władcy Piorunów”. Tworzenie autorskich gier planszowych na podstawie lektur to doskonała metoda, która łączy edukację z zabawą. Dzięki niej uczniowie nie tylko poszerzają swoją wiedzę o książkach, ale także uczą się kreatywności, współpracy i rozwijają swoje zdolności manualne i intelektualne. Tego rodzaju projekty sprawiają, że nauka staje się bardziej interesująca, a nasi uczniowie chętniej angażują się w proces twórczy.

Lektura w grze
- Post author:Marta Młodawska
- Post published:18 marca 2025
- Post category:Bez kategorii